Saturday, November 1, 2008

A man is a pen, a pen no man.

I just entered my Saturday, Thanks to my buddies for keeping me awake until this morning. I always enjoy my time with the Jemaah. Tapi ni apa barang bangung tidor kepala ada rasa sakit. Perut juga ada rasa sakit. Kejap lagi siap la wallet akan mengerang sakit.. Wei dolmat, sikit sikit sudah la.. One of my best friends is very good in making his friends mula berpikir camana nak berdana lebih. Perut lapar. I was supposed to meet Lin for dinner. Ari ni birthday dia.. Why la dear kerja ari sabtu.. Sas on the other hand did not call me for lunch. Apalah putri bunian sorang ni. Lu punya pasal la gua tido sampai dekat Isya'. Adoyyyaaaiii.. Dapur di rumah tidak memproducekan sebarang aroma makanan, disebabkan mom gi attend weddings. Yup, she attended 2 weddings today. Gila, masyarakat semakin ilang pertimbangan dan semakin ramai yang cepat ingin memakan lauk free dan halal. Tinggal gua dan beberapa nama yang kena tadahkan telinga diperli nenek kerana tidak laku. But that is not the point. Gua memang sangat memilih. Tapi......ramai yang tak tau gua sudah mula berpacaran. And she told me that she's still in learning process about Islam and malay cuisine sebab gua memang berhantu raya bab makan. Takpela, I'm giving her time. Waiting for the right moment to tell my parents. Dia kata dah ready je memang gua akan terus on. Memang family gua agak open. But to marry a non-muslim, gua tak tau lagi what would be their reactions.. Yang pasti, mom will start laughing seraya berkata "tak ingin nya Adriana Lima tu kat kau, bilik selerak, bangun tido susah"

3 comments:

oyett said...

gurauan kalah lucky???

adiepot said...

bagaimana bilik selerak jika sebenarnya kereta adalah wardrobe bergerak anda? maybe i should have clothes swapping sesh with you...hhmmm

UNLCE TEDDY said...

alien - gurauan pra-kalah lucky to be extact.
adie - sbb bilik tak bleh hantar car wash. plus takde housekeeping service di rumah saya. ya, cloth swapping session boleh dilakukan sekiranya kita mempunyai jenis kromosom yang sama.