Tuesday, October 14, 2008

AKU NAMPAK DIA...MENYAMPAHHHH

This morning i woke up late as usual. Tapi ini hari agak lambat sikit at 9.36a.m. Cam biasa saya juga agak feminine dari segi menyiapkan diri. One hour lepas tu baru aku keluar rumah untuk menyambung sisa sisa hidup di kantor.

As i was driving on the highway to KL, aku ternampak kelibat kereta Proton Satria Neo bernombor pendaftaran wqj 9850. Tetiba je rasa tak sedap. Ahhh, ni tak boleh jadi. Persetankan dia.. Dari aku cucuk jamban keta dia yang seharusnya aku mencucuk jamban dia lepas raya tahun lepas, adalah lebih baik aku tekan lebih sikit minyak keta aku. Apa ada hal harga minyak dah turun kan ari ni.

Lalu aku in position of side by side dgn keta dia barang sekelip dua kelip mata. I saw her, gila datang menyampah aku tengok. Aku tekan minyak lagi kasi lagi laju. Nescaya vios memang laju la. Terus aku ilang dari pandangan dia dan pemandu pemandu yang lain.

Tu la, belum kawin kau dah ceraikan aku, padan muka kau. Nanti kalau aku kawin (sila kemukakan borang permohonan jika berkelayakan), orang lain dapat invitation card yang kecik, kau punya aku buat sebesar neo kau. Serve you right.....

4 comments:

oyett said...

wa kenal tak sape yg bwk satria neo tu??

UNLCE TEDDY said...

Kenal la bro. Mungkin lu tak berapa ingat sebab saplo tahun yang dulu, group Nico still menyanyi. Pasal minah menggelenjit tula seluruh pelusuk di hemisfera selatan panggil aku janda berhias. hemisfera utara pula menamakan saya janda baik. beliau yang berNeo pula di panggil mangkuk

Nota kaki paras keting: apa kena mengena dengan group nico? jawapan nya adalah entah.

AniN said...

hmmm..kalau saya pulak nampak awak adakah saya akan menyampah mcm mana awak menyampah nampak dia?? nak kene fikir dulu nih.. :P

UNLCE TEDDY said...

ya, sesi sampah menyampah ini terbuka kepada semua warganegara malaysia berumur 18 tahun keatas.