Tuesday, November 18, 2008

NIKMAT MENGEJI MAMAK

Betul kata orang, tak baik mengeji sesama manusia.. Gua yang telah agak degil ini, telah menerima balasan setimpal dengan aktiviti riadah gua hari ni.. Bangun tido yang lambat telah bonda sajikan hidangan awal makan tengahari. Gua memang jamin gua tak pernah tolak rezeki. Sampai kantor, sudah kenyang. Tengah best layan Upin n Ipin, gua terasa ada kekosongan disuatu ruang perut. Turun kedai mamak gua beli roti canai. Sikit je. 4 keping untuk mengisi masa lapang sambil menonton Upin n Ipin. Kalau cartoon ongputig, dah tentu gua beli popcorn. Saudara mamak itu seperti mamak mamak yang lain, memang sangat tak deodorant friendly. "Bau mamak memang tak boleh blah, babi betul" kata gua tak puas ati bila mamak tu berdiri sebelah gua.. Ya, balasan tuhan tu tak payah tunggu lama. Sekejap je, baju gua yang warna kelabu ni telah dikuahkari kan oleh gua sendiri. Cibaiiiiiiiiiiii.. Mesti mamak tu akan kata, ini melayu sama saya ada sama punya bau.. Babi betulllllllllllllllllll

3 comments:

AniN said...

ahahahahahahahahaha..padan muka..mengata la lagi mamak tu..huhu

eZany said...

Padan muka ko...;p

oyett said...

mamak memang patut di keji..time nk mintak order panggil sikit punye liat...time mintak bayar sepantas "the flash"