Wednesday, November 12, 2008

SEDIA... MULA.....

I'm ready for love.. oohh baby i'm ready for love.. ready for love.. ooh baby i'm ready for love... tetiba je lagu ni bermain dalam kapla otak.. the night before, i got home at 3.32am.. left the office at 3.00am.. gila kan, belum pernah gua buat untuk sekian lama hidup dalam mode kerja secara total... disebabkan i was too naked. gua pusing punya pusing punya pusing, still mata masih active terkebil kebil... abis kira kambing, gua sambung kira kepadatan penduduk malaysia... masih gagal untuk tido...
ahhaa.. lama tak tengok saudara kotak ajaib.. i opened the box, serta merta hati menjadi syahdu.. sesyahdu yang tak pernah gua rasa di pagi raya disebabkan kegagalan mempunyai kampung.. satu satu card gua bukak and gua baca. yup, she really made those cards by herself.. except one yang she bought many years ago and that card was given to me. she once told me that that card will only be given to someone really special. and i was that special creature who had captivated her heart.. very true.. she was very special.. so fucking special.. ooooooooooo..(sila sambung pakai lagu creep by radiohead, pastu sambung balik baca).. special yang sampai masa gua sakit kat ampang puteri, dia basuh bekas sakit perut gua down there.. mana? down there la.. cibai.... tiunaseng.....
for almost three years, tak pernah gua rasa cam lama.. punya la best.. but then, the special moment telah diberhentikan by her parents. macam cerita antara dua darjat tengku samad the sharp shooter... apa nak buat, nasib badan.. adegan layan stim ingat cinta lama tak berkesudahan di situ, acara ini berlangsung sampai pukul 8pagi yang menyebabkan ketidaktiduran gua pada malam tersebut.
2 years after that, i got engaged with a singaporean girl who is residing in malaysia.. kalau dah nama singaporean, memang kiasu la amalan hidup... the plan of getting married yang sepatutnya berlangsung last year, telah diserikan dengan adegan cancel kahwin this year.. guess what.. i was too happy she called it off.. orang nakal memang cenggitu.. obviously la salah dia.. nasib baik gua tak sungkit dia dulu, kalau tidak suka ati lu lah dengan mak bapak lu punya jiran..
now, i'm back.. ready untuk menghadiahkan ibu bapak gua dengan menantu.. tapi benchmarknya, that special lady.. memang la sukar to get someone special like her.. semoga adriana lima dapat melepasi tahap tersebut.. go adriana lima go.. cuti sekolah ni dia nak datang kl, nak pergi kursus kahwin dengan gua...

2 comments:

oyett said...

ahhh...aku nk carik baizura kahar smpi dpt...mane bole lu ade awek sorang2...tp awek bandung kt ciwalk tu ngam jugak kan???

UNLCE TEDDY said...

tu la.. minah kat ciwalk tu bilang sama gue, cuti sekolah nanti mau antarin keluarganya meminang gue.. apa harus gue bilang sama dia yang adriana lima mau ketemu gue dan berkursus kawen??.. ngak bisa gua berkursus bertiga.. aaahh... poning ponin kopalo den.