Sunday, April 26, 2009

AN INTIMATE OF LIFE

Project baru ni akan bermula hari ahad ni membawak ke 1st July 2009.. Dari location scouting yang membawak dari danok (??? = tbc)ke changlun ke langkawi ke penang ke cameron ke kl ke melaka, sampai la ke shooting....

So, gua akan busy menjelajah negara dan bekerja sebagai buruh kasar.....

Sila tepuk tangan kat kawan gua yang offer gua buat this international project.. Yup, this is an international film project..

Dan secara automitos nya gua akan meninggalkan Company gua dan partner gua sekarang... Memang gua tak larat nak take over company ni sebab dalam wallet gua cuma ada 180 hinggit je... Tak handsome la dgn project main juta juta...

Sesapa yang nak hire Project Management Tuan Penasihat 25%, sila anta email atau write in offer letter kat gua.. Gua hanya akan available after 1st July 2009 sahaja.

1 comment:

oyett said...

saya mau...dua puluh limaaaaaaa