Monday, April 20, 2009

GUA SEMAKIN LAKU... ALHAMDULILLAH

I had a dinner meeting with Frederick Perreira last night. He came all the way from New Zealand just to see me. Punyolah gua bangga, anak Malaysia macam gua dicari oleh Mapley New Zealander........ Apa kes???????

Apa kes??? Ini mapley mau gua organize satu concert besar untuk arwah mapley besar dia, The Late Loga of Alleycats.

This time, this whole project would be mine... Sapa nak campak duit, sila kasi proposal kat gua.. Jgn mimpi la organizer funfair nak kencing gua lagi.. This time gua pulak nak jadi organizer funfair..

To my comrades and familia yang banyak menyaport kerjaya seni gua, gua ucapkan terima kasih (sila bahagi bahagikan terima kasih ini sama rata, sama rasa.. jangan tamak ambik sorang).

Nantikan kemunculan gua dan alleycats sikit jam saja aaaa mapley..

SALUTE TO ALLEYCATS

2 comments:

oyett said...

trima kaseyyyyyyyyyyyyyyyyy....

Unknown said...

alhamdullilah....congratulation...