Wednesday, January 7, 2009

IKAN DI LAUT, ASAM DIDARAT DI SINI JUGA WARGA KELANTAN BERGADUH

Hee Haa... Post pertama for this year.. Kong Hei Kong Hei... Lama gua tak memblogging... Selepas session mari menyampah dengan beliau dan beliau beliaunya... Gua kembali mengisi masa lapang dengan acara mengadu domba di alam cyber.... Focus tahun ini adalah ball till ya fall.. Dan gua sebagai penagih nicotine tegar akan cuba berhenti dari berazam berhenti rokok... Gua juga bertekad untuk lebih mengutilisekan deria pendengaran gua dan menjimatkan penggunaan air liur...Oh ya tak ya juga.. Gua juga berazam, dah tak mau simpan simpan dalam hati.. Kalau ada yang dapat makan pelempang tu, tahniahlah sebab anda adalah faktor saya mempunyai azam. Jangan risau, pelempang ini akan menziarahi anda walaupun anda sudah berazam untuk bertaubat...

1 comment:

oyett said...

hebat azam lu...tapi tajuk entri lu tu yg paling hebat..selamat kembali ke dunia blogging...kong hei kong hei...kalu nk ganas sikit kong kek kong kek....hahahah