Thursday, January 8, 2009

AKIBAT BERCINTA DENGAN ADRIANA LIMA

Semalam, i was driving to the south when i received a call from my agent.... Tak pepasal gua kena marah sebab dia kata susah nak get hold of gua di mobile.. Dah tu tak rereti ke pakai email... Gua dah diselectkan untuk ad Nokia.. Sbb Nokia tu international brand, idung gua tetiba je terkepak bangga.. Minah tu cakap shooting for the ad akan start pagi ni pukul 6.. Gilo opo.. Gua kalau dapat bangun pukul 9 pagi pun dah kira satu record yang bagus.. Tapi Nokia punya pasal, gua terus kata boleh la kot... Dia kata shooting tu tak lama, start pukul 6am and mungkin abis pukul 5pm.. tak lama abah kau... sapo nak attend meeting2 gua ari ni.. dengan gaya cinta hati gua, gua tolak je nak shoot for the ad mentah mentah. Nokia tak nokia, dah la kena bangun pukul 6pg, kul 5pm plak mungkin abis.. MUNGKIN abah dia...

1 comment:

FiEd said...

naseb ko xg shooting tuh.
nokia tu brand u.s
aku tgh boikot brand u.s
kang xpepasal aku boikot ko plak
hehhe... ;p