Thursday, March 5, 2009

NI SEMUA KARPAL SINGH PUNYA PASAL

It was a hell 2 days ago.. hujan mencurah curah.. It took me more than 2 hours and 15 minutes from lebuh ampang to klcc.. tapi gua macam biasa mengontrol kelakian memandu tanpa sebarang caci maki tersembur dari mulut.. hakikatnya, tersebut la kisah seorang mapley hindu was driving next to my car.. should i call that as driving sbb kereta memang sangat tak moving??.. gaya gelengen kepala berirama tanda stress sebab kereta tak bergerak yang gua cuba tunjukan disambut dengan helaian nada hindu itu "CELAKA, SAYA DARI TADI JALAN DUTA SUDAH MACAM SUNGAI"... Tiunama, lu sudah mandi sungai kat jalan duta jangan la lu hempaskan amarah yang marah lu kat gua dengan memanggil gua celaka.. Gua takde pun cop Pemuda UMNO kat dahi ni cibai..

Agak2, boleh tak gua sue karpal singh rm14juta sbb timbulkan idea panggil celaka celaka ni.. kalau gua la mak si karpal, memang gua cilikan mulut benggali roti ni..

No comments: